Cum am scazut costul/lead cu peste 50% in Google Ads?
STUDIU DE CAZ – GOOGLE ADS
Â
DESPRE BRAND
Retea de clinici stomatologice in Bucuresti si Sibiu care prin investitii constante in tehnica si echipamente de ultima generatie isi propune sa ofere servicii de calitate si sa mentina nivelul medicilor pe varful cercetarilor din fiecare domeniu al stomatologiei.
Cu o echipa mare de medici specializati pentru chirurgie, implantologie, parodontologie, endodontie, proteica dentara si ortodontie, au posibilitatea de a prelua cazuri dintre cele mai complexe si de a oferi cele mai bune solutii pentru fiecare pacient.
PRIMELE MASURI
Ca in cazul oricarui alt cont, am inceput prin a face un audit complet. Analiza completa a contului ne-a ajutat sa intelegem ce am putea face pentru a imbunatati performanta (costul/lead) si mai ales ce am putea facem ca performanta obtinuta sa fie una stabila pe termen lung.
Modul in care un cont de Google Ads este „construit” te ajuta sa il dezvolti constant, motiv pentru care strategia cu care se porneste la drum este extrem de importanta.
Am decis sa stabilim o strategie completa, urmand ca aceasta sa fie implementata in cel mai scurt timp pe cont.Â
PRIMELE REZULTATE
Dupa ce am implementat setupul complet de campanii in cont, rezultatele nu au intarziat sa apara. In prima luna s-a observat o scadere a costului/conversie de aproximativ 25%.
Acest lucru s-a datorat in principal implementarii unui setup de campanii dezvoltat in urma unei analize amanuntite a datelor din cont. Toate datele campaniilor ce au rulat pana in acel moment au fost centralizate si s-au decis urmatorii pasi.
Scaderea cu 25% a costului/conversie inca din prima luna a fost semnul ca strategia a fost dezvoltata corect si ca de acum inainte trebuia sa ne concentram eforturile pe optimizarea constanta a campaniilor existente.
REZULTATE PE TERMEN LUNG
In prezent, costul/conversie a scazut cu peste 50%, iar acest lucru nu s-a intamplat intr-o singura luna, ci in mod repetat in ultimele 4 luni.
Motivul pentru care s-a intamplat acest lucru este reprezentat de imbunatatirile constante aduse campaniilor, atentie sporita pentru dinamica pietei si adaptarea la situatiile care apar.
Competitia este una destul de mare pe aceasta nisa, motiv pentru care scaderea costului/conversie este destul de dificila si necesita rabdare.
In acest caz, inca din prima luna s-a observat o scadere, dupa care au urmat doar rezultate din ce in ce mai bune.
Â
CUM CONTINUAM SCADEREA COSTULUI/CONVERSIE?
OPTIMIZARE ZILNICA
In fiecare zi avem grija ca toate cuvintele cheie folosite in campanii sa fie cele corecte si sa nu generam click-uri irelevante.
Mai mult de atat, ajustarea constanta a licitarilor este un lucru pe care avem grija sa il facem cat mai des pentru a ne asigura ca CPC-ul nu va creste. Daca ar creste CPC-ul contului prea mult, implicit si costul/conversie ar creste.
IMPLEMENTAREA NOILOR IDEI
Piata se schimba constant, motiv pentru care trebuie sa ajustam campaniile in asa fel incat sa raspundem la nevoile potentialilor clienti.
Textele anunturilor si bannerele trebuie adaptate constant pentru a ne asigura ca atrag atentia si obtinem cel mai bun CTR posibil.Â
CONCLUZII
1. O strategie bine realizata inca de la inceput o sa te ajute sa obtii rezultate mai bune din prima luna.
Â
2. Costul/lead poate sa fie mai mic decat ceea ce ai acum, chiar daca nisa pe care activezi este una cu licitari destul de mari pentru cuvintele cheie principale.
Â
3. Daca nu ai rezultatele dorite, trebuie sa faci urgent ajustari si sa te adaptezi pietei.Â
Â
VREI SI TU?
Contacteaza-ne telefonic sau completeaza formularul de contact si pregateste-te de performanta!
Completeaza formularul
si te contactam in maxim 24h