fbpx
Performantele agentiei Started in anul 2017 – Year in Review

Performantele agentiei Started in anul 2017 – Year in Review

S-a incheiat anul 2017 si am decis sa ne gandim putin la ceea ce am realizat, dar si la tot ceea ce nu am facut bine in anul ce tocmai s-a incheiat si am putea cumva repara sau imbunatati pentru a oferi servicii de marketing online la cele mai inalte standarde.

Inca de la inceput trebuie sa spunem ca parcursul agentiei ne-a depasit cu mult asteptarile, 2017 fiind si primul an al nostru ca si agentie.

Totul a inceput acum aproximativ 11 luni, cand intr-o camera de camin studentesc, impreuna cu Alexandra Chiper am pus bazele a ceea ce urma sa inceapa.

Daca ar fi sa punem totul pe un grafic, inceputul pentru noi ar fi de la zero pe ambele axe. Am pornit fara clienti potentiali cu care sa fi purtat vreo discutie inainte sau fara gandul de a ne limita la „numarul 2 pe piata”.

Inca nu au fost atinse toate obiectivele pe care le aveam in minte in acel moment, insa avem cateva performante atinse pe parcursul anului 2017 care au depasit in totalitate asteptarile.

Care sunt performantele agentiei de la 1 mai 2017 pana in acest moment?

16.874.946 click-uri –  trimise catre site-urile clientilor nostri

113.967 conversii – realizate de campaniile setate si administrate de noi

1.024.084 euro – bugetul total administrat pentru campaniile de Google Adwords

494.586.588 impresii – pentru toate campaniile realizate si administrate pentru clientii nostri

Care au fost rezultatele zilei de Black Friday 2017 pentru noi?

Includem in aceste statistici o perioada de 7 zile, incepand cu data de 15 noiembrie si pana pe data de 22 noiembrie, dat fiind faptul ca unele campanii s-au desfasurat pe o perioada mai mare de timp.

969.319 click-uri –  trimise catre site-urile clientilor nostri

9337 conversii – realizate de campaniile setate si administrate de noi

56.800 euro – bugetul total administrat in acea perioada

23.841.323 impresii – pentru toate campaniile realizate si administrate pentru clientii nostri

Ce ne propunem pentru anul 2018?

Avem cateva obiective pentru anul acesta pe care am vrea sa le enumeram aici, iar de fiecare data cand o sa atingem unul dintre ele, vom sarbatori impreuna cu voi printr-un articol pe acest blog.

La fel ca si performantele de mai sus, obiectivele vor fi enumerate sub forma de lista, pentru ca ne place sa ne concentram pe esenta lucrurilor, fara a ne pierde in cuvinte fara rost.

  1. Sa depasim un buget administrat de 2.000.000 euro/an
  2. O sa publicam constant articole pe blog pentru a te tine la curent cu cele mai noi modificari aduse platformei de Google Adwords si pentru a te ajuta in aceasta calatorie a afacerilor online.
  3. Sa fim prezenti la cat mai multe evenimente ce ar putea aduce in acelasi loc oamenii interesati de marketing online.
  4. Sa crestem impreuna cu cat mai multi clienti care isi doresc sa inceapa o afacere in mediul online sau care sunt la inceput de drum.

 

 

 

 

 

Related Posts

Leave A Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top
Incepe conversatia
💬Vorbeste cu un specialist
Salutari 👋,
Haide sa vorbim pe WhatsApp despre campaniile tale.